Recent
- Met de auto naar de gym, want het regent… Over pamperen, curling en stevige kinderen
- Het brokkelbrein in de klas: hoe het werkt, hoe het ontstaat en wat we kunnen doen
- Straattaal in de klas: wanneer ‘ginger’ meer impact heeft dan een compliment
- En wat als het nog steeds stormt in je groep?
- Hoe verhoogde aanwezigheid je als leerkracht sterker maakt
Categorieën
- Aandacht en concentratie (1)
- Afscheid nemen (11)
- Conflicthantering (12)
- contact en verbinding (2)
- Contactblog (2)
- curling-ouders (2)
- de moeilijke groep (15)
- de zilveren weken (1)
- Energieveld (1)
- Erbij horen (15)
- gedrag (27)
- Grenzen stellen (5)
- Groepsdynamica (4)
- groepsdynamiek (52)
- groepsvorming (35)
- haantjesgedrag (6)
- invloed (6)
- Kennismaking (1)
- Kinderen (4)
- Klasse(n)Pad (5)
- KlassenKracht (25)
- klikken (1)
- kwaliteiten (3)
- missie (6)
- motivatie (2)
- Onderwaterprogramma (5)
- Online lesgeven (2)
- orde in de klas (1)
- Ouders (1)
- persoonlijk meesterschap (5)
- pikorde (2)
- ranking (1)
- regels en routines (2)
- rollen in de groep (8)
- rust in de groep (1)
- ruzie (5)
- samenspelen (1)
- Script (1)
- sociale veiligheid (6)
- Sociogram (3)
- Specialist Klasse(n)Kracht (1)
- Storend gedrag (1)
- storming (7)
- straffen en belonen (1)
- strijd om de macht (4)
- Uncategorized (11)
- Veiligheid (4)
- verbinding (6)
- Video (7)